ساعت بیکاری م و ن ا

سلام..مونا میباشم و ترم 4 کارشناسی گرافیک..هدفای زیادی توی زندگی دارم ک میدونم بهشون خواهم رسید (من نرسم اونا میرسن هه) ..این وب برای من فقط مثه یه دفتره بازه که وقتای بیکاریمو پر میکنه..از اشنایی با دوستان جدید هم خیلی خیلی مسرور خواهم شد :)

ساعت بیکاری م و ن ا

سلام..مونا میباشم و ترم 4 کارشناسی گرافیک..هدفای زیادی توی زندگی دارم ک میدونم بهشون خواهم رسید (من نرسم اونا میرسن هه) ..این وب برای من فقط مثه یه دفتره بازه که وقتای بیکاریمو پر میکنه..از اشنایی با دوستان جدید هم خیلی خیلی مسرور خواهم شد :)

11:40

واااااای چقد سخته روزه گرفتن تو هوای گررررم ..روزای طولانی

اخ مگه تموم میشه..هلاک میشی یعنی..

مخصوصا که لنگ ظهر یه کار واجب هم داشته باشی بیرون..اوووف دیگه..

بالاخره امتحانا تموم شد ..البته سه تا ژوژمان دارم که دوتاش فرداس (چاپ و ارتباط تصویری)

و اون یکی تصویرسازیه که 7ومه..

واسه ژوژمانه فردا آماده ام 10 تا چاپ سیلک تیشرت داشتیم که دیروز کاملش کردم..

وارتباط هم باید کارامو پاسپارتو میکردم که دیشب تا سحر تموم شد..

ولی تصویر سازی هنوز 5 تا پلانم مونده + جلد و بعدشم که باید اسکن کنمو ادیتش..اوووووو

میدونی برای یه داستان داریم تصویر سازی میکنیم..داستان من آینه از دولت آبادیه..قصه ی

یه پیرمردیه که به دنیال هویتشه..داستانم تو 9 تا پلانه...خیلی دوسش دارم..

امیدوام خوب بشه..

وااای فقط باید دعاکنم تخصصیامو خوب نمره بیارم چون عمومیا که طبق معمول معدلو میاره پایین..


10.55

سلام..این چند روز واقعا افتضاحه امتحان میدی میای خونه خبر میرسه فلان استاد نمرشو زده...

میری میبینی دهنت یه متر وا میشه..

بعده 5 دقیقه که تازه از تو شوک اومدی خبرو به دوستان گرامی میدی ...

بعدش میشینی فک میکنی چی بنویسی برای اعتراض..

نمیدونم چرا این درسای عمومی که به دردمون نمیخوررو میذارن اخه!!!

مثلا انقلاب اسلامی به چه درد من میخوره!!

اصن به من چه عین الدوله کی مرد؟!چرا مرد!!!والا خب...

فردا دو تا امتحان دارم انقلاب و زبان..8صبح زبان 2 هم انقلاب..

انقلاب 6 فصله من همش 3 فصل خوندم اونم فقط از روش خداروشکر تستیه...

زبانم فقط گرامرو خوندم اونم سه درس اول ههههه ده تادرسه ...

خب دیگه برم ببینم چطوری فردارو بخیر بگذرونم...

9:46

آخه منم بعضی وقتا دوست دارم تنها باشم..

هیچکس نیاد تو دنیام..برم تو خودم..

چرا نمی فهمن؟؟!!!

چرا نمیخوان درک کنن!!!

آقاجان من الان فقط و فقط به تنهایی نیاز دارم..

به سکوت..

ارامش میخوام اونم به نوع خودم..

چرا بعد این همه سال نمیفهمن!!

دوس دارم هر کار دلم میخواد انجام بدم..

هیچکس بهم دستور نده..

هیچ کس صدام نزنه..

اه میدونی اینجور موقع ها از اسمم بدم میاد..

میگم ای کاش اصن اسمی نداشتم اونوقت صدام نمیزدن!!!

اصن میخوام دنیا خاموش شه..

چی میشد منم یه ساعت برنارد داشتم!!!

خب منم دلم میخواد دنیا واسته حرف نزنه..

تا من فقط یه روز خودم باشم..

چرا نمیفهمن!..

چرا رو اعصابم پیاده روی میکنن اخه..

من نمیخوام کسیو ناراحت کنم خب..

ای بابا..

تقصیر خودشونه اصن..

10:08

سلااام خب امروز یه تجربه جدید :)

نقل مکان از میهن به بلاگ اسکای ^_^

دیگه به خودم خیلی زحمت دادم 4 تا پستیو که اونور گذاشته بودم پیست کردم اینور D:

امیدوارم تجربه ی خوبی باشه...


23:27

امروز خیلی حالم بد بود...الان یکمی بهترم..
والا خودمم نمیدونم چم شده بود..
کلا تمام بدنم ریخته بود بهم...
سرگیجه.حالت تهوع.بدنم کلا شدید درد..سردرد..اصن یه وعضی..
حالا از شانسم امروز جشن عموم بود و مثه همیشه من فیلمبردار فامیل....
هرچند یه جشن کوچولو بود ولی خب اصن حال نداشتم و اینو همه فهمیدن..
اوووف بیا ببین چه تحویل میگرفتن..هه
خلاصه روز خوبیو نگذروندم وخیلی خسته ام تا یه ساعت پیش تب و لرز داشتم ..
خیر سرم هه الان مثلا حالم بده ههه
وای یه شنبه امتحان دارم تجزیه تحلیل اوووم با طوسی..
هیچیم نخوندم..4تا تابلورو که بچه ها کنفرانس دادنو انتخاب کرده و گفته یکی از این 4تا میاد..
10 نمره کنفرانس داشت 10 نمره هم که این امتحانش..
از کنفرانس که 9.75 گرفتم تا ببینیم این یکیو چه گلی میزنم..
بعدش باز 27 ام امتحان زبان و انقلاب دارم..اه بدم میاد از انقلاب..
عه عه یعنی بدم نمیادا فقط خوشم نمیاد ...میدونی که من با این کلمه مخالفم..

خب برنامه فردا چیه: تا 10 خواب..کارای روز مره..بعدش یکم بدرسم..عصریم گردششش