ساعت بیکاری م و ن ا

سلام..مونا میباشم و ترم 4 کارشناسی گرافیک..هدفای زیادی توی زندگی دارم ک میدونم بهشون خواهم رسید (من نرسم اونا میرسن هه) ..این وب برای من فقط مثه یه دفتره بازه که وقتای بیکاریمو پر میکنه..از اشنایی با دوستان جدید هم خیلی خیلی مسرور خواهم شد :)

ساعت بیکاری م و ن ا

سلام..مونا میباشم و ترم 4 کارشناسی گرافیک..هدفای زیادی توی زندگی دارم ک میدونم بهشون خواهم رسید (من نرسم اونا میرسن هه) ..این وب برای من فقط مثه یه دفتره بازه که وقتای بیکاریمو پر میکنه..از اشنایی با دوستان جدید هم خیلی خیلی مسرور خواهم شد :)

16:27(سرگذشت)

اینو الان خوندم جالب بود..

آیت الله مجتهدی : 

آنچه ازسر گذشت ؛ شد سرگذشت!!!

حیف بی دقت گذشت؛ اما گذشت!!! 

تاکه خواستیم یک «دوروزی» فکرکنیم!!!!!!! 

بردرخانه نوشتند؛ درگذشت..‌

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 11:16 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

امیدوارم سرنوشت بهترین ها را رقم بزند...

اوهوم امیدوارم ...

بانووووو چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 20:10 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلام.خیلی زیبا

سلام عزیزم..
مرسی

سرباز چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 11:34

قشنگک بود و پر مفهوم....

ممنون..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.